انواع تانکر اب پلی اتیلن

انواع تانکر اب پلی اتیلن :انواع تانکر اب پلی اتیلن

• تانکر اب پلی اتیلن افقی
• وان پلی اتیلن منشوری

• مخازن چند جداره ضد نور و جلبک
• تانکر اب پلی اتیلن عمودی
• مخازن مکعبی
• وان پلی اتیلن گرد
• مخازن بیضی
• مخازن سم پاش
• مخازن انبساط
• وان پلی اتیلن شیلاتی

مخازن عمودی

مخازن عمودی پلی اتیلن از سایز 300 تا 30000 لیتر به صورت یکپارچه ساخته شده و برای استفاده درصنایع پتروشیمی ، آب آشامیدنی، لبنی ، مواد شیمیایی و این مخازن به شکل چند لایه جهت نگهداری مواد اسیدی نیز ساخته میشود.تانکر اب پلی اتیلن عمودی

مخازن افقی 

مخزن پلاستیکی افقی  متوسط از حجم 300 تا 3000 لیتر به شکل یکپارچه ساخته شده و در صنایع آب آشامیدنی، پتروشیمی، مواد شیمیایی و لبنی، کاربرد دارد این مخازن پلی اتیلن به صورت چند لایه برای نگهداری مایعات اسیدی نیز ساخته می شود.

ویژگی تانکر اب افقی سه لایه وچهار لایه و تانکر اب عمودی سه لایه وچهار لایه

الف – از سه یا چهار لایه تولید می گردد.
ب – در تمام سایزهای افقی و عمودی ساخته می شود.
ج – ماندگاری همه نوع مایعات مخصوصا آب برای مدت زمان طولانی بدون تغییر بو، رنگ و مزه
د – جلوگیری از ورود اشعه نور خورشید به داخل مخزن به وسیله ی لایه ضد ماوراء بنفش (یووی)

مخزن پلاستیکی افقی سایز بزرگ و مخزن پلاستیکی عمودی سایز بزرگتانکر اب پلی اتیلن افقي سایز بزرگ مخزن پلاستیکی افقی

مخزن افقی و مخزن عمودی در ابعاد بزرگ در حجم 5000 تا 30000 لیتری به شکل یکپارچه ساخته شده است و برای جهت استفاده در صنایع پتروشیمی ، آب آشامیدنی، لبنی ، مواد شیمیایی تولید می شود و این مخازن پلی اتیلن به شکل چند لایه جهت نگهداری مواد اسیدی نیز تولید می شود.

مخزن پلاستیکی مکعبی

مخزن آب پلاستیکی مکعبی از جنس پلی اتیلن در حجم های مختلف ساخته می شود که از انواع پر استفاده این نوع از مخازن مکعبی ، حجم هاي 300 ، 450 و 1000 لیتری است که بیشتر در صنایع پتروشیمی ، آب ، لبنی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند ، همینطور برای نگهداری مواد شیمیایی و آب آشامیدنی می توان از منبع پلاستیکی مکعبی استفاده کرد . منبع پلاستیکی مکعبی برای ذخیره مواد اسیدی نیز به شکل چند لایه ساخته می شوند.تانکر اب پلی اتیلن مکعبی

ویژگی های مخازن مکعبی اب :

1. تانکر اب پلی اتیلن مکعبی سه لایه در حجم های مختلف ساخته و تولید می شود .
2. در این نوع از تانکر اب پلی اتیلن به دلیل سه لایه یا چهارلایه بودن و استفاده از لایه ضداشعه نور خورشید می تواند آب را برای مدت طولانی بدون تغییر بو و مزه و رنگ نگهداری کند .
3. لایه ای برای ممانعت از نفوذ اشعه ی نور ماوراء بنفش خورشید نیز برای تانکر اب پلی اتیلن مکعبی تعبیه شده است .
4. مخزن پلی اتیلن مکعبی سه لایه قابل استفاده در صنایع و منازل مسکونی می باشد.
5. نصب اتصالات (در سایزهای استاندارد) به سهولت بر روی منبع پلی اتیلن مکعبی انجام می شود و دیواره ی این تانکرها به سهولت توسط گرد بر نجاری سوراخ می شود.
6. شکل منبع مکعبی سه لایه طوری می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد
7. از دیگر محاسن تانکر اب پلی اتیلن مکعبی این می باشد که قابلیت نصب در فضاهای مسقف به دلیل ارتفاع کم را دارد. این ویژگی تانکر مکعبی یکی از امتیازات ویژه مخزن آب مکعبی نسب به مخزن آب عمودی و مخزن افقی می باشد(قابلیت نصب در فضاهای مسقف به دلیل ارتفاع کم نسبت به مخازن افقی و مخازن عمودی )
8. به علت طراحی این گونه مخازن به شکل مکعبی، این منابع دارای هیچ زاویه تیز و گوشه تند نبوده و استحکام ضربه ای بالایی داردو همین طور شست و شوی دیواره های منبع به سهولت انجام میشود.

مخازن زیر پلهتانکر اب پلی اتیلن زیر پله

مخازن زیر پله پلی اتیلن در تا حجم 1000 لیتر به صورت یکپارچه ساخته شده و برای استفاده در ذخیره آب آشامیدنی تولید می گردد.

 وان پلی اتیلن :

وان های پلی اتیلن ، در ابعاد و حجم های متفاوتی تولید می شوند . از این وان های می توان در صنایع شیلاتی ، صنایع آبکاری ،کشاورزی ، غذائی و دارویی اسفاده کرد. از این نوع وان های می توان برای نگهداری انواع مایعات تا دمای 75 درجه استفاده کرد ..
از مدل های مختلف وان های پلی اتیلن می توان به وان حمام ، وان فراوری صنعتی، وان تراف بچه ماهی ، وان آبشخور گاو و گوسفند، وان منشوری، وان شستشوی حیوانات خانگی نام برد .وان پلی اتیلن

وان پلی اتیلن منشوری : از این نمونه وان های پلی اتیلن برای مصارف کشاورزی و صنعتی و صنایع غذایی استفاده می کنند .
وان پلی اتیلن گرد : از این نمونه وان های پلی اتیلن برای تراف بچه ماهی استفاده می شود .
وان پلی اتیلن شیلاتی : از این نمونه وان های پلی اتیلن برای برای نگه داری و پرورش میگو و همین طور خاویار استفاده می گردد.

برای استفاده بهتر از وان پلی اتیلن به موارد زیر دقت کنید :

• قبل از استفاده از وان پلی اتیلن منشوری بایستی آنها را با استفاده از سازه محکم فلزی محصور کنید.
• از این وان ها نمی توان برای نگه داری مایعاتی با دمای بالاتر از 75 درجه سانتی گراد استفاده کرد.
• از برخورد اشیاء نوک تیز به وان پلی اتیلن جلوگیری نماید
• از وارد کردن فشار زیاد از بیرون به بدنه وان پلی اتیلنی خود داری کنید.

ویژگی های منبع اب پلی اتیلن….

روش های نصب مخزن پلی اتیلن اب…

خريد تانكر آب اصفهان خريد تانكر آب خريد مخزن آب خريد مخزن آب فایبرگلاس خريد مخزن پلاستیکی اصفهان خريد مخزن اب اصفهان خريد مخزن پلی اتیلن اصفهان خريد منبع اب اصفهان خريد منبع اب خريد منبع آب پلاستیکی اصفهان خريد منبع اب پلی اتیلن خريد منبع اب پلی اتیلن اصفهان خريد منبع پلاستيكی اصفهان

 

blank