ویژگی های منبع اب پلی اتیلن

منبع اب پلی اتیلن:

از ماده پلی اتیلن برای ساختن منبع اب پلی اتیلن ، وان های پلی اتیلن ، مخزن زیر پله ی پلی اتیلن و انواع دیگر مخازن آب پلی اتیلن استفاده شود . در اینجا برخی از مزایای مخازن آب پلی اتیلن را مورد بررسی قرار می دهیم

ماده پلی اتیلن چیست : منبع اب پلی اتیلن

پلی اتن یا همان پلی اتیلن نوعی پلیمر ساده است که می توان بهترین خصوصیت آن را غیر فعال بودن آن گفت . این ماده یک جامد خنثی است پلی اتیلن از پلیمریزاسیون اتیلن تولید میشود و به اختصار PE نامیده می شود. در فراینده پلیمریزاسیون مولکلهای اتیلن تبدیل به یک محصول درشت مولکلی می شوند.
پلی اتیلن ماده ای است که از نظر شیمیایی کاملا غیر فعال می باشد و با مواد دیگر واکنش شیمیایی نمی دهد. این خصوصیت مهم باعث می شود برای نگهداری موادی مانند آب آشامیدنی که مشخصات زیست محیطی و بهداشتی و نظیر عدم تغییر مزه و تغییر بو و خواص (با گذشت زمان) برای آن بسیار مهم است بهترین انتخاب می باشد.

 اشکال مختلف منابع پلی اتیلن در انواع مخزن انبساطی ،مخزن افقی ، مخزن مکعبی ، مخزن عمودی ، مخزن نیسانی و… طراحی و تولید می شوند .

 برای ذخیر اب بهداشتی در مکان های مختلف ,مخازن پلی اتیلنی بهترین گزینه می باشند. منابع پلی اتیلنی به علت مقاومت بسیار عالی در شرایط جوی مختلف و انعطاف پذیری خوب از دوام بالایی برخوردار است و زمان کاربری مفید بسیار طولانی دارند. مخصوصاً در مواردی که بایستی تانکر مورد نظر را مدفون نمودن ماننده تانکهای سپتیک . انعطاف پذیری مخازن پلی اتیلنی مقاومت آن را در مقابل فشار های جانبی و نیروهای مختلف بالا می برد. و همچنین به علت خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن، مخازن سپتیک پلی اتیلن در زمین های مرطوب از دوام و مقاومت بسیار عالی برخوردار می باشند

کاربرد مخازن پلی اتیلنی:انواع مخازن اب پلی اتیلن

ـ مخازن جمع آوری فاضلاب خانگی (تانکهای سپتیک)
ـ مخازن نگهداری مواد شیمیایی
ـ مخازن نگهداری مواد نفتی
ـ مخازن بهداشتی نگهداری آب آشامیدنی

مزایای مخازن پلی اتیلن :

ـ کاملا بهداشتی بودن مخازن پلی اتیلن
ـ  مخازن پلی اتیلن دوام و مقاومت و عمر طولانی دارد
ـ نصب راحت و آسان
ـ مخازن پلی اتیلن مقاومت بسیار عالی در مقابل خوردگی دارد
ـ کاملا بدون نشت
ـ قابلیت ساخت با شفافیتهای مختلف
ـ قیمت مناسب
ـ قابلیت تولید در اشکال متنوع
وزن کم نسبت به مخازن فلزی

در حالت کلی می توان محاسن زیر را نيز در مورد منبع آب پلی اتیلن بیان نمود:

منبع اب پلی اتیلن در مقابل اشعه ی یووی خورشید مقاومت خوبی دارد .
از مخزن آب پلی اتیلن در صنایع و منازل می توان استفاده نمود.
از منبع آب پلی اتیلن در همه ی مناطق سرد سیری و همچنین گرمسیری می توان استفاده نمود .
مخازن پلی اتیلن مناسب برای نگهداری انواع مواد شیمیایی و مایعات و هم چنین برای نگهداری مواد غذایی مایع نیز مناسب می باشند .
منبع آب پلی اتیلن به علت سهولت حمل و نقل و نصب راحت و آسان مشتریهای زیادی دارد .
مخزن پلی اتیلن دارای انواع متنوع اتصالات برنجی و پلی اتیلنی در اندازهای استاندارد می باشد و همچنین نصب اتصالات بر روی مخزن آب پلی اتیلن بسیار ساده واسان می باشد .
مخزن پلی اتیلن به علت ساخته شدن از گرید های پلی اتیلن مخصوص مواد خوراکی, کاملا بهداشتی می باشد

ویژگی های مخازن آب پلی اتیلن :

مخازن آب پلی اتیلن در انواع مختلف یک لایه ، 2 لایه ، 3 لایه و 4 لایه طراحی و تولید می شوند .
مخازن آب پلی اتیلن  در انواع عمودی و افقی وزیر پله و … طراحی و تولید می شوند.
دیواره های منبع آب پلی اتیلن به اسانی با گرد بر نجاری قابل سوراخ کردن برای لوله کشی و نصب اتصالات می باشند. اتصالات مخزن پلی اتیلن را میتوان به وسیله جوش کاری به بدنه مخزن متصل کرد. به شکلی که بعد از جوشکاری تبدیل به جزئی از بدنه مخزن پلی اتیلن آب می شود.
از مخازن آب پلی اتیلن به علت استفاده از مواد اولیه و رنگهای مخصوص مواد غذای Food Grade قابلیت استفاده در همه ی صنایع غذایی نیز دارا می باشند.
یک یا دو لایه ضد اشعه در منبع آب پلی اتیلن تعبیه شده است که از نفوذ اشعه نور خورشید به درون منبع جلوگیری می نماید.
برای بالا بردن مقاومت تانکر اب پلی اتیلن شیار های برامده و فرو رفته در روی بدنه تانکراب ایجاد شده است.
تانکر پلی اتیلن اب به علت نگهداری آب آشامیدنی بهداشتی برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ و مزه و بو بهترین گزینه برای خرید مخزن آب پلی اتیلن می باشد.
از بهترین مشخصه های تانکر آب پلی اتیلن  می توان به مقاوم بودن در برابر جلبک و رشد قارچ و ضد نور بودن و همین طور کاملا بهداشتی بودن آنها را نام برد.

مخزن پلی اتیلن فوم دار چیست؟

برش منبع اب پلی اتیلن فم دار
برش منبع اب پلی اتیلن فم دار

مخزن پلی اتیلن فوم دار به عنوان نسل جدید تانکر ذخیره آب آشامیدنی بهداشتی تولید می شوند. طرح ظاهری این نوع تانکر پلی اتیلن شبیه بقیه مخازن پلی اتیلن بوده ولی در بین جدارهای بدنه تانکر یک لایه فوم پلی اتیلن قرار گرفته است که باعث عایق شدن بدنه منبع نسبت به محیط اطراف می شود.جداره خارجی تانکر اب به رنگ سفید و جداره دوم آن به رنگ سیاه (برای جلوگیری از ورود اشعه خورشید به داخل مخزن و ضد تکثیر جلبک می باشد) و جداره سوم یک لایه فوم از جنس پلی اتیلن می باشد که موجب عایق شدن بدنه مخزن از سرد یا گرم شدن آب داخل می شود (در فصول سرد اب داخل منبع یخ نمی زند و در فصل گرما اب داخل منبع داغ نمی شود) و جداره چهارم یک لایه برای صیقلی و صاف شدن سطح داخلی مخزن اب می باشد که معمولا سفید می باشد

ویژگی های مخازن فوم دار

الف – از سه یا چهار لایه تشکیل شده است
ب – در تمام سایزهای افقی و عمودی تولید می شوند.
ج – ماندگاری آب مصرفی برای مدت زمان طولانی بدون تغییر بو، مزه و رنگ….
د – جلوگیری از نفوذ اشعه نور خورشید(یووی) به داخل مخزن اب به وسیله لایه ضد ماوراء بنفش
ر – لایه فوم باعث استحکام ومقاومت بیشتر بدنه مخازن اب و ثابت ماندن درجه حرارت آب داخل مخازن می شودh-5-imgk

لایه کلروفیل چیست ؟

لایه کلروفیل که در مخازن پلی اتیلن استفاده می شود موجب تازه ماندن آب به مدت طولانی درون مخزن می شود و باعث جلوگیری از نفوذ اشعه ی نور خورشید به داخل منبع به صورت 100% توسط لایه کروفیل می شود.

ویژگی های منبع اب پلی اتیلن با لایه کلروفیل

الف – مخازن دارای کلروفیل از چهار یا سه لایه تشکیل شده است
ب – در تمام سایزهای افقی و عمودی تولید می شوند.
ج – توسط لایه کروفیل باعث جلوگیری از نفوذاشعه ی نور خورشید به داخل منبع به شکل صد در صد می باشد.
د – افزایش ضخامت منبع و بالابردن مقاومت در مقابل ضربه .
ر – لایه کلروفیل باعث تازه ماندن آب داخل تانکر می شود
در مخازن چهار لایه به علت استفاده از 4 لایه در تولید دارای ضخامت و مقاومت زیادی می باشد.

روش های نصب مخزن پلی اتیلن اب

منبع ذخیره اب …

فروش تانکر اب فروش تانکر اب فروش مخزن اب فروش مخزن اب فروش منبع اب فروش منبع اب قیمت تانکر اب قیمت تانکر اب قیمت مخزن اب قیمت مخزن اب قیمت منبع اب قیمت منبع اب خرید تانکر اب خرید تانکر اب خرید مخزن آب خرید مخزن آب خرید تانکر آب خرید تانکر آب قیمت تانکر آب قیمت تانکر آب قیمت تانکر آب گالوانیزه قیمت تانکر آب گالوانیزه مخزن آب پلی اتیلن طبرستان مخزن آب پلی اتیلن طبرستان مخزن آب پلی اتیلن اصفهان مخزن آب پلی اتیلن اصفهان مخزن پلی اتیلن تهران مخزن پلی اتیلن تهران قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان قیمت مخزن آب پلی اتیلن اصفهان لیست قیمت منبع آب لیست قیمت منبع آب

فروش تانكر آب اصفهان فروش تانكر آب فروش مخزن آب فروش مخازن پلی اتیلن اصفهان فروش مخازن پلی اتیلن فروش مخزن آب سرد فروش مخزن آب پلی اتیلن اصفهان فروش مخزن آب پلی اتیلن فروش مخزن پلاستیکی اب اصفهان فروش منبع آب اصفهان فروش منبع آب پلاستیکی اصفهان فروش منبع آب پلاستیکی فروش مخزن ذخيره اب اصفهان فروش مخزن اب اصفهان فروش منبع اب پلی اتیلن فروش منبع اب پلی اتیلن اصفهان فروش منبع اب اصفهان فروش منبع ذخیره اب فروش منبع ذخیره اب اصفهان

blank