مشخصات و ویژگی های چینی بهداشتی و روشویی کابینتی

 مشخصات و ویژگی چینی بهداشتی و روشویی  کابینتی

شفافیت لعاب، کیفیت لعاب، سطح لعاب‌ 

اصفهان نصب روشویی کابینتی, نصب سرویس بهداشتی
توالت فرنگی

وجود موج در چینی بهداشتی علاوه بر تاثیر منفی بر زیبایی محصول، باعث عدم هدایت صحیح آب به قسمت خروجی می‌گردد که این عمل موجب لکه‌پذیری و به وجود آمدن عوامل غیر بهداشتی در محصول می‌شود.

کیفیت بالای لعاب بسیار مهم است .اگر کیفیت لعاب بد باشد ذرات الوده وجرم  را سریع جذب کرده و

بهداشتی

زود کثیف می شود. وحتما باید در مقابل شوینده های اسیدی مقاوم باشد.

ویژگیهای روشویی  کابینتی

این کابینتها از ورق  پی وی سی ساخته شده  که در انواع  خوب اغلب دارای تراکم 7/0 مي باشند که بیشترین میزان تراکم است، اما دراجناس چینی  کیفیت کمتراست که می توان از روی سنگینی و سبکی کابینت کیفیت ان را تشخیص داد. هر چه سنگینتر باشد جنس بهتری دارد.

علاوه بر قسمت‌ مقابل و قابل دیدن کابینت , پشت  کابینت‌ هم باید ورق پی وی سی  باشد که  استحکام کار را بالا مي‌برد،ضخامت ورق‌هاي مورد استفاده در این کابینت‌ها حدود 16 میلیمتر است.

نصب روشویی کابینتی خرید چینی بهداشتی, فضا ی سرویس بهداشتی, نصب تجهیزات بهداشتی
مشخصات و ویژگی چینی بهداشتی

درفضای کوچک ، بهتر است رنگ‌هاي براق وروشن را به جای مات انتخاب کنید تا فضا بزرگتر به نظر بیاید و دقت کنید که لوازمی که انتخاب مي‌کنید به لحاظ اندازه با فضای شما باید متناسب باشد تا دید خوبی  داشته باشد، اگر فضا کم است، کابینت‌  متناسب و کوچک با آینه‌هاي بلند و کشیده انتخاب کنید. 

در حمام نیز می توان از روشویی کابینتی استفاده کرد به شرطی که کیفیت ان خوب باشد. سعی کنید فضا ی سرویس بهداشتی منزل  را شلوغ نکنید تا فضای سرویس بهداشتی خفه نباشد

رفع معایب واشکالات توالت فرنگی>>

چینی بهداشتی  در اصفهان تعمیر توالت فرنگی در اصفهان تعمیرکار توالت فرنگی در اصفهان توالت فرنگی اصفهان سرویسکار توالت فرنگی اصفهان سرویس بهداشتی  در اصفهان خرید توالت فرنگی در اصفهان خرید توالت فرنگی اصفهان فروش توالت فرنگی اصفهان فروشگاه توالت فرنگی اصفهان لوله بازکنی توالت فرنگی در اصفهان قیمت توالت فرنگی اصفهان لوله بازکنی توالت فرنگی اصفهان

blank